Spring naar inhoud

N-a-v-e-l-p-i-e-r-c-i-n-g

01/10/2010

Op een dag vroeg ik aan mijn moeder: ‘Mam, wat vind jij als ik een navelpiercing vraag voor mijn verjaardag?’. Het antwoord daarop was: ‘Oh, vind ik niet erg. Zolang het maar niet verder gaat dan je navel vind ik het best’. Dat antwoord had ik nooit verwacht.’s Avonds kwam mijn vader langs en mijn ouders zeiden dat ik een navelpiercing mocht voor mijn verjaardag!

En woensdag was het zover, ik kreeg mijn navelpiercing. Met ligt trillende handen deed ik de deur open van de tattoo-shop en stapte naar de balie, en vertelde wat ik wilde. Mijn vader moest wat formulieren invullen, en ik moest een papier lezen over de ‘Nazorg van je navelpiercing’. Toen ik dat gelezen had, kreeg ik heel de uitleg nog een keer te horen. Daarna werd er gemeten waar precies mijn navelpiercing moest komen, en mocht ik kiezen welke navelpiercing ik wilde. Ik koos voor een steentje die van kleur veranderd door het licht (best wel vet).

Maar toen kwam toch het moment waar ik naar uit keek, en waar ik erg zenuwachtig voor was, de piercing zetten. Ik bespaar jullie de details, maar het enige wat ik vertel was dat het minder pijn deed dan verwacht, en dat het niet eens heel lang duurde. Toen mijn navelpiercing er in zat keek ik in de spiegel en was ik trots op mijzelf, en blij met mijn navelpiercing.

Nu is het 2 dagen later, en ik ben er nog steeds blij mee. Ik kan maar niet stoppen met blijven kijken naar mijn navel. De verzorging is best wel veel en ik moet langer douchen (wat geen straf is op zich). Maar ik heb het er voor over, anders gaat mijn navel straks ontsteken door de piercing, en dat wil ik niet hebben!
webcam kwaliteit

13 reacties leave one →
  1. 01/10/2010 16:12

    Tof van je ouders dat je er een mag hebben en jij bent ook een heldin, want een piercing laten zetten, daar heb ik wel schrik voor.

  2. 01/10/2010 16:26

    Woah, dat is echt ontzettend cool! Dat je het mag, ook.

  3. 01/10/2010 18:38

    Huh, hoezo moet je veel dingen doen dan? Toen ik de mijne liet zetten vorig jaar, was het enige dat ik hoefde te doen, met dat flesje ontsmettingsspul reinigen en niet met zeep in de buurt komen de eerste tijden. Wat hebben ze jou opgedragen dan? xx.

  4. 01/10/2010 19:17

    Ik zou zelf nooit een piercing nemen, maar ik vind het wel leuk om het bij andere mensen te zien. Cool.

  5. 01/10/2010 19:33

    wauw, dat je dat durfde!
    staat wel superleuk!

  6. 02/10/2010 11:14

    Respect dat je dat durfde! Ik ben alleen niet zo fan van piercings op andere plekken dan in je oorlellen… Maarja, dat is mijn mening hè (;

  7. 02/10/2010 12:41

    Dat zou ik dus niet durven, al vind ik zoiets wel enorm tof. Hij’s mooi hoor.

  8. 02/10/2010 15:43

    Hij ziet er goed uit :) Succes met de nazorg! Wel stoer dat je ouders ermee instemden :)

  9. 02/10/2010 16:16

    Ik ben zo jaloers! Ik wil ook zooo graag een navelpiercing, maar mijn ouders houden me tegen :(
    Het is echt heel mooi bij jou!

  10. 02/10/2010 19:15

    Gaaf! Ben jaloers op je! ^^

  11. 03/10/2010 10:45

    Super tof! Ik zou héél graag een tongpiercing willen maar ik ben veel te bang om ‘m te laten zetten, haha.

  12. 04/10/2010 21:35

    Leuk dat je die hebt gekregen van je ouders! Hopelijk gaat ie niet ontsteken (dat heb ik tenminste vaak gehoord.. Maar het hoeft natuurlijk niet bij jou te gebeuren.. :))

  13. 08/10/2010 15:00

    Wat leuk! Ik weet nog hoe blij ik was toen ik er een mocht laten zetten :P Bij mij ging het trouwens heel snel. Ik lag nog niet eens goed op de stoel of er zat al een piercing in mn buik. Was er binnen 20seconde weer vanaf :P Heb zelf gelukkig nooit last gehad van ontstekingen, maar heb het wel vaak bij andere gezien. Geen pretje!

Plaats een reactie