Skip to content

Terug in de realiteit.

31/03/2011

Wenen was in een woord: GEWELDIG! Het weer was prachtig, er waren leuke leraren mee, we hadden super veel tijd, en de ijsjes waren goddelijk. Ik kan nog wel uren door gaan over het paleis van Sissi, Hundertwasser wijk. Hoe leuk het hostel en de brandtrap van het hostel wel niet was, en nog veel en veel meer. Het was gewoon echt heel erg leuk!

Maandag tot er met vrijdag was ik weg. Precies een weekend, en wat uur had ik om bij te slapen van deze topweek. Want maandag werden alle werkweek leerlingen gewoon weer fris en fruitig op school verwacht. Dat was wel even slikken, wakker worden van de wekker en niet van vijf andere meiden die wakker worden. Weer ’s ochtends helemaal alleen dingen doen, zonder dat je kamergenootjes ook hun dingen aan het doen waren.

Eenmaal op school was het gewoon verschrikkelijk. Ik moest weer helemaal in het gareel komen van: Opletten, aantekeningen maken en eventueel huiswerk maken. Tot overmaat van ramp moest ik eigenlijk al dat weekend beginnen met Engelse woordjes. Maar omdat ik een held ben in uitstellen begon ik maandag met mijn woordjes. Ik moest een stuk of 350 woordjes leren voor woensdag. Maar naast school begon ook het sporten weer. En wel met de zwaarste training van heel de week: Keeperstraining.

En hoe moe ik ook was van school en werkweek, ik eigenlijk wilde slapen, ging ik toch naar keeperstraining. Ik merk wel dat mijn conditie flink omhoog moet. Want na het einde van elke oefening was ik helemaal uitgeput. En tot overmaat van ramp gingen we duiken, waardoor ik nu een brandwond/schaafwond die ontzettend veel pijn doet.

Ach ja, terug in het normale leven zullen we maar zeggen. Overigens heb ik wel een zeven voor mijn Engelse woordjes toets. En het is bijna weekend, dat is ook heel fijn! (en ik beloof –voor de vierde keer al- dat ik weer regelmatig ga bloggen!)

13 reacties leave one →
  1. 31/03/2011 21:50

    Ik kan me voorstellen dat het wennen is na die lekkere daagjes ‘vakantie’! Wenen klinkt wel héérlijk! (:

  2. 31/03/2011 22:39

    Fijn dat je het leuk hebt gehad in Wenen, lijkt me een erg mooie plaats. Gefeliciteerd met je 7 !

  3. 01/04/2011 06:40

    Ik ben echt jaloers, ik wil ook naar Wenen! Maar wel fijn dat het zo leuk was! :)

  4. 01/04/2011 10:12

    Klinkt wel supergaaf! Gehe, ja dat is weer ff wennen als je na een week weer aan de bak moet. Heb ik ook altijd moeite mee ;p

  5. 01/04/2011 13:46

    Wat fijn dat je zo’n supertijd hebt gehad! Mijn ouders gaan binnenkort ook naar Wenen en mijn vader is helemaal dol op Sissi, aanradertje dus?

  6. 01/04/2011 15:05

    Welcome back ;) Wenen is inderdaad supermooi, wil er altijd nog een keertje terug!

  7. 01/04/2011 18:41

    Ik wil ook!
    Wij hadden een paar weken geleden ook een toneelstuk, waar we dan een week over deden voor de hele voorbereiding enzo, en ik weet hoe het is om dan weer gewoon te moeten leren enzo. Ver-schrik-kelijk -.-“

  8. 01/04/2011 20:11

    Klinkt echt geweldig! Wil ik oook!

  9. 02/04/2011 16:13

    Ahh, klinkt heerlijk! Ik ben jaloeers. En succes met bijkomen!

  10. 02/04/2011 19:29

    Ah, welcome back! Het klinkt allemaal heel positief! :)

  11. Linda permalink
    04/04/2011 14:21

    Haha, na zo’n leuke werkweek valt alles weer tegen in het normale leven.

  12. 06/04/2011 21:15

    Ik was al bang dat ik heel veel gemist had bij medebloggers (aangezien ik zelf ook een tijdje afwezig ben geweest van blogland), maar dat valt gelukkig reuze mee!
    Ik wil ook naar het Sissi-paleis!! Altijd jammer als je dan meteen weer zo terug wordt gegooid in het normale leven :(

  13. 07/04/2011 15:48

    Hoewel het niet zo spannend en avontuurlijk klinkt, lijkt het me wel leuk om nar Wenen te gaan met je klas. Dan kom je terug met heel veel Sissi-achtigie foto’s en mooie achtergronden, niet?!

Geef een reactie

