Skip to content

Feesten met een consumptiebon en €2,50

16/03/2011

Hockeyfeesten. Dé feesten als het gaat om zuipen en helemaal los gaan (naast carnaval natuurlijk, maar daar heb ik het niet zo mee). Ongeveer twee keer per jaar organiseert de club waar ik speel een AB-feest. Voor iedereen die in de A of B speelt, plus drie introducés. Jawel, u leest het goed, daar waar andere clubs besluiten dat je maar een intro mag meenemen, mogen wij er drie.

En dat brengt de nodige ophef met zich mee. Al dagen -nee weken- komen er mensen om je intro’s schooieren. Slim is om te antwoorden: ‘Nee, ik heb geen intro’s want…’ Want als je dat niet doet sta je voor de deur, en wacht jij op je intro’s die je eigenlijk helemaal niet kent. En wat doe je dan? Wachten voor het hek, waardoor clubleden en andere feestgangers minuten lang voor het hek moeten staan. Na veel gepraat wordt de persoon in kwestie toch binnen gelaten en zijn wij enkele minuten later ook binnen.

Eenmaal binnen gaat je helemaal los. Tenminste, dat verwacht je. Helaas is de werkelijkheid toch anders. Het feest is namelijk nog niet op gang gekomen. Even naar buiten, even naar binnen. Toch maar weer even naar buiten, en dan uiteindelijk weer naar binnen omdat het buiten aardig koud is. En dan is het heel gezellig binnen en vliegt de tijd voorbij. Het is zelfs zo leuk dat ik totaal vergeet om een drankje te kopen. Kortom: Ik was 100% nuchter op het hockeyfeest!

10 reacties leave one →
  1. 16/03/2011 20:24

    Hahah klinkt leuk xd

  2. 17/03/2011 11:33

    Zo ging ik eens mee als date naar een gala en ik heb die hele jongen nooit gezien, sterker nog: ik weet nog niet met wie ik er eigenlijk naartoe zou gaan :P xx.

  3. 17/03/2011 14:47

    haha, dat doe je goed!

  4. 17/03/2011 18:49

    Wow, respect! Dat lukt mij meestal niet op hockeyfeestjes ^^

  5. 18/03/2011 07:53

    Haha, wij hebben zo’n kleine hockeyclub dat dit soort feesten er niet van komen. Jammer, ik zou het graag een keer meemaken!

  6. 18/03/2011 19:13

    Ik heb nog nooit een hockeyfeest mee gemaakt ;p

  7. 18/03/2011 22:03

    Hihi klinkt leuk :)! Ik had dat vroeger ook soms dat ik me zodanig amuseer dat ik vergeet om drankjes te gaan.

  8. 20/03/2011 16:23

    Oeh, de hockeyfeesten bij ons in de stad waren ook altijd berucht. Helaas heb ik er nooit een mee mogen maken!

  9. 21/03/2011 17:05

    Haha je hoort er altijd de wildste verhalen over :P Maar dat viel dus ook wel weer mee? Leuk dat t leuk was in ieder geval!

  10. 22/03/2011 20:21

    Oehh, ik heb binnekort ook weer een hockeyfeest. En hé, ik lees het net te laat haha. Ik heb al twee intro’s, hmmmpf.

Geef een reactie

