Skip to content

Ik dacht laat ik weer eens wat posten

10/03/2011

Ik weet niet wat er met mij aan de hand is. Maar ik ben een beetje laks in het plaatsen van nieuwe berichten op mijn blog. Stiekem is het niet alleen de laksheid maar ook de enorme hoeveelheid huiswerk die zich per dag opstapelt (en wat ik per dag blijf uitstellen). Elke dag zeg ik tegen mijzelf: Vandaag ga ik wiskunde maken. Maar dan ga ik toch weer even twitteren, en facebooken en dan moet ik ook nog Engelse woordjes leren. Ja, en dan komt er niets terecht van wiskunde.

Maar ik loop niet alleen achter bij Wiskunde. Maatschappijwetenschappen en Geschiedenis staan ook hoog op het lijstje om wat voor te doen. Nu moet je niet denken: ‘Wow, Harmke loopt hele hoofdstukken achter.’ Nee, ik loop hooguit een week achter qua maakwerk bij sommige vakken. Maar ik beloof dat ik dit weekend alles ga maken, en dat ik ook ga beginnen aan de verslagen die ik eind volgende week wil inleveren (Lees: Wil. Niet moet).

Maar ondanks die berg huiswerk doe ik nog zat leuke dingen. En ga ik ook nog heel veel leuke dingen doen. Zo staat zaterdag mijn tweede hockeyfeest op de planning. Wel met het meest aparte thema wat ik ooit gehoord heb: Los in het sprookjesbos. Geen idee wat ik er mee moet. Ik denk dat het een ‘last-minute outfit’ wordt. Verder blijven er na het hockeyfeest (waarschijnlijk) twee vriendinnetjes slapen. En wordt maandag een typische huiswerkdag. En wat ga ik vanaf maandag doen? Voorbereiden voor Wenen. Een lijstje maken wat ik moet meenemen, wat ik absoluut niet moet vergeten. Een beetje research doen naar dé winkelstraten van Wenen. Maar dat is allemaal maandag. Nu ga ik leren voor een toets van morgen, en daarna ‘Wie is de mol?’ kijken. Ik denk dat Patrick de mol is.

10 reacties leave one →
  1. Masha permalink
    10/03/2011 17:38

    Hahah huiswerk.. Ik ken het uitstellen maar al te goed. Succes!

  2. 10/03/2011 18:37

    Volgens mij is Soundos de mol :)

  3. 10/03/2011 22:30

    Ik heb ook altijd last van de uitstel microbe. Gewoon een weekend goed doorwerken en je komt er wel doorheen :)! Veel plezier op het hockeyfeest. Je kan als elfje of kabouter gaan :p. Cool de mol, dat hebben ze in België ook nog uitgezonden.

  4. 11/03/2011 13:16

    Ik dacht eerst dat Soundos de mol was, maar die is er nu dus uit. Hmm, moeilijk… Ik denk dat ook dat Patrick de mol is ja.
    Veel plezier op het hockeyfeest!

  5. 11/03/2011 20:03

    Ik kijk geen widm :D
    En het huiswerk komt me behoorlijk bekend voor XD
    O EN HEEL VEEL PLEZIER OP JE HOCKEYFEEST!

    Ga als Sneeuwwitje, of dwerg, hihi.

  6. 12/03/2011 20:42

    Haha, wat een leuk thema voor een feest! En wees blij haha, ik loop wel hele hoofdstukken achter met bepaalde vakken, oepss.

  7. 13/03/2011 13:29

    Uitstellen? Doe ik nooit! Er ligt nu ook echt geen stapel naaste me te wachten om te worden gemaakt….

  8. 14/03/2011 02:46

    Succes !

  9. 14/03/2011 15:09

    Dat uitstellen kan nooit erger zijn dan bij mij.. Ik loop met ongeveer elk vak achter, behalve met gym, ANW en Engels. Lekker wild hockeyfeestje gehad? :)

  10. 15/03/2011 11:48

    Los in het sprookjesbos, haha, leuk thema is het wel!
    Succes met al je stof bijwerken! Ik loop zelf ook achter met studiewerk, is echt vervelend, want dan spookt steeds door je achterhoofd “ik moet dit nog doen, en dat nog doen..”

Geef een reactie

