Skip to content

Terug van weggeweest

03/03/2011

Ook al is school allang weer begonnen -en ben ik alweer meer dan vijf dagen thuis- wil ik jullie toch nog even laten weten hoe mijn wintersport was (ook al moet ik eigenlijk Engels leren).

Mijn wintersportweek was echt super! Het was beter dan ik had verwacht. Op zaterdag middag komen wij aan bij het hotel. Strak blauwe lucht, er ligt nog sneeuw in het dal en het meer is nog steeds helemaal bevroren. Kortom: een plaatje. Helaas verdwijnt dit plaatje op de zondag. Een en al mist. Ook het gebied waar we skiën en snowboarden was het helemaal mistig. Zo erg dat je de piste niet meer kan zien en ik dus ook niet weet waar ik snowboard.

De dagen erop is er ook mist. Op dinsdag beginnen wij er dan toch echt van te balen dat het nog steeds zo mistig is. Maar elke Oostenrijker die je tegen komt is positief en zegt: ‘Morgen is het weer beter.’ Ik geloof er niets van! Maar als ik woensdagochtend de gordijnen open doe, sla ik zowat achter over. Het zonnetje schijnt en de lucht is strak blauw! Ook het skigebied was werkelijk waar prachtig! Woensdag tot vrijdag heb ik heerlijk gesnowboard. Ben ik bruin en rood geworden, en staat er een zonnebril op mijn gezicht.

Zaterdagavond kwam ik terug van een geweldig weekje wintersport, uitgerust en wel. Maar die rust is allang weer verdwenen door school. Ik moet allerlei verslagen inleveren deze periode, toetsen inhalen en meer dan 400 woordjes leren voor Engels. Maar 21 maart mag ik weer op vakantie. Naar Wenen!

11 reacties leave one →
  1. 03/03/2011 17:57

    Oeh prachtige lucht! Ik heb nu ook zin om te skiën!

  2. 03/03/2011 18:03

    Gelukkig was de mist weggetrokken. Leuk op wintersport gaan, heb ik nog nooit gedaan.

  3. Masha permalink
    03/03/2011 19:17

    Wauw super mooi! Die foto’s!

  4. 03/03/2011 21:12

    Wauuww, mooie foto’s.

  5. 04/03/2011 23:31

    Wat een prachtige foto’s!

  6. 05/03/2011 11:39

    Hmm ik heb dat dus echt gemist dit jaar, dat wintersporten. Normaal ga ik elk jaar.

  7. 05/03/2011 19:59

    Daar kijk je vast en zeker naar uit, da zou ik ook doen!

  8. 06/03/2011 08:42

    Wauw, dat ziet er echt supermooi uit!

    En op je reactie: Ik was in Ötztal, in een klein skigebiedje bij Oetz of Ochsengarten.

  9. 06/03/2011 22:19

    Ohhhhh klinkt heerlijk en ziet er prachtig uit!

  10. 07/03/2011 22:27

    Super mooie foto’s! De berglucht kan toch deugd doen :)
    Nog even doorbijten en je kan alweer gaan ontspannen!

  11. 13/03/2011 22:37

    Gewoon eventjes aanpoten en dan mag je weer leuke dingen gaan doen! :)

Geef een reactie

